8 Mart 2012 Perşembe

değil...değil...

üzüldüm.ama öylesine değil...
boşuna olamaz değil mi?herkesin birşeyler öğrenmiş olması lazım değil mi?
ben öğrendim..
herkes büyümüş ben hala çocuk kalmışım bunu bir kez daha gördüm.
ama neden anlamıyorlar bu benim maskem.hayatı çekilir kılan bir bilmece...çözmek lazım onu.affetmeyi bilmek lazım.hata insanlara yakışır çünkü öğretir.birbirine daha çok bağlanmayı, daha çok sevmeyi sağlar çünkü kabullenmeyi öğrenir insan.olduğu gibi kabul etmeyi nitekim.böylece hayat güzelleşir gider..
ama neden bu halkayı bozmaya çalışır insanlar?
ah o yalnızlık...zor şey...kalabalıkların içinde yalnız bir insan tanıyorum bu aralar;aslında bir bilinmeyenli denklem kadar yalın ama çok bilinmeyenli  misali deli...
akrostişim vardı tarafından yazılacak ama bekliyoruz bakalım okuruz inşallah...

yeni bir şey daha öğrendim;hayat içinde bir çok hayal kırıklığı barındırıyor.
ve bunu kimse kabullenmiyor...

değil değil..
böle değil 'di ama oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

en kolay olan...... denemek ise bedava!=)


"sevmek" bizim içimizde...kimilerinde ise biraz derinlerde..ama bulduğumuz an hayatı kolaylaştıran bir enstrüman o halde aramak için üşenmeyelim,hemen bulamazsak pes etmeyelim,geç kaldığımızı düşünürsekte umutsuzluğa kapılmayalım..sevgiyi içimizde biryerlerde ararken ,kendimize yolculuğa çıkıp KENDİMİZİ KEŞFEDELİM..benim kendimi keşfetme mutluluğumda hayatımın bir şekilde kıyısından köşesinden geçen,beni seven sevmeyen,üzen üzmeyen,gören görmeyen herkese teşekkürler...=))